آدم های ساده








Love

انسان های ساده را احمق فرض نکنید....

باور کنید آنها خودشان نخواستند که " هفت خط " باشند...!!



نظرات شما عزیزان:

کبوتر
ساعت20:06---3 بهمن 1391
سلام دوست من اخرین پستم گذاشتم دیگه فکر نکنم به این زودی نت بیام شرمنده نتونستم زیاد سر بزنم خواستم تو این پست یادگاری از دوستام داشته باشم بیامنتظرم

کبوتر
ساعت18:06---14 دی 1391
‏‎‎سلام وب قشنگی داری دوستش دارم منو باکبوتری درتاریکی بلینک ومنم لینکت میکنم الان باگوشی هستم نمیشه منتظر جوابم بای

کبوتر
ساعت18:05---14 دی 1391
‏‎‎سلام وب قشنگی داری دوستش دارم منو باکبوتری درتاریکی بلینک ومنم لینکت میکنم الان باگوشی هستم منتظرتم بای

maryam
ساعت11:47---14 دی 1391
سلام اپم.......تو وب گروهی....بدووووووووو

maryam2
ساعت19:15---12 دی 1391
خیلی زشته که پشت سر آدم حرف بزنن

maryam
ساعت13:31---12 دی 1391
وای عاشق اهنگ وبتم.........
پاسخ:ghabele shoma ro nadare


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 / 10 / 1391برچسب:,ساعت 12:32 توسط Baran|




مطالب پيشين
» خاطره...
» ببخشید اگه تا الآن کسی از دستم ناراحت شده
» ما...
» من...
» M.H
» خسته ام...
» قدیما...
Design By : ParsSkin.Com